reklama

Zlo v priamom prenose

Chcel som dnes písať blog ako ktlby klamú strašia, ale najmä manipulujú už tak oblbnutý národ. Nemusím. Pod textom je audio voccu. Treba vypočuť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Zajtra ideme Do Šenkvíc a Trnavy na ich mítingy s tichým protestom. Ak nie je jasné prečo, tak preto, aby nejakému priteplenému panáčikovi len tak niekde, niektorí z týchto mozgov nerozbil hlavu. Za dlhé vlasy ... za okuliare,.. za názor ... Lebo ten panáčik môžem byť ja, môj kamarát, môj synovec ... Jedna známa má známu, zobrala si černocha. Slušní ľudia, len pre dieťa nemajú šancu nájsť škôlku ... na Slovensku v roku 2019!
Jedna žena ospravedlňovala svoju voľbu lsns slovami .. oni tak ďaleko nie sú. Súhlasím. Oni nie. Oni presne vedia čo robia a nikdy nebudú mať špinavé ruky. Ani Hitler nikoho nezabil. Im ide iba o moc ako zárobkovú činnosť. Nezvládli ju v BB, bez fica by boli stratení aj v NRSR a EP je príliš ľahká a voňavá korisť. Nič iné. Pre mňa sú paraziti, pijavice.
Ale tí "jednoduchí", ktorí ich žerú deň a noc .. tí už sú doriti dávno za!
Toto je najhoršia zbraň Smeru akú mohli vyrobiť. Použili ju.
Nedovzdelané decká v rebelujúcom veku dovzdelávajú náckovia. Frustrovaní rodičia, pre ktorých je overovanie faktov tá posledná vec, na ktorú majú čas, lebo majú fušky a musia rozmýšľať nad tým ako prežiť do výplaty. Tetky, ktoré veria všetkému čo je iné, lebo s vierou je najmenej roboty.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dobrá správa je, že sa nabíja našou ľahostajnosťou, pohodlnosťou a nezáujmom.
Nedajme im muníciu!

https://soundcloud.com/tyzden-audio/miting-lsns-v-cadci

Peter Gregor

Peter Gregor

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  311x

Som ten, kto tu zhasne, keď to už všetci vzdajú. Zatiaľ je pre koho svietiť. A najradšej svietim pre tých, ktorí ma radi vyvedú z omylu.zakladajúci člen PS Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu